Doorgaan naar hoofdcontent

Zeeklassen, dag per dag

Maandag 

🦀🦀🦀

Dag één zit erop. Als je het ons vraagt, echt top!

De duinen verkend en culinair verwend...

Frietjes met stoverij en nog een ijsje erbij.

Morgen nog meer avonturen, maar hier kan je al even naar die van vandaag gluren: 

https://drive.google.com/drive/folders/1htGKzv3l-l5N7JTUnbM7xx1Z1aq5aOSv

Dinsdag

🐚🐚🐚

Met een stevig ontbijt achter de kiezen kon onze dag niet meer kapot.

We trokken richting strand en hebben er heel wat geravot.

In de namiddag de Doornpanne bezocht.

Een gids ging met ons op tocht.

Met heel wat kilometers in de benen, spoelden we vanavond onder de douche het zand van tussen de tenen.

Kijk hier even mee naar dag twee bij ons aan zee:

https://drive.google.com/drive/folders/1kk_vQLAOPlns7aGtkcqg55PYfwY5fN5k

Woensdag

🐋🐋🐋

Vandaag gingen we met de strandjutter op tocht

We hebben héél wat schelpen gezocht

In de namiddag maakten we een aquarelschilderij van de zee

Vandaag op het menu: fishsticks en spinaziepuree

Ons hartje ophalen in het zwembad

Op de foto's zie je onze dag samengevat:

https://drive.google.com/drive/folders/1nVGmCGYmsF0dw-E8V4O3K2_-CpSoNH1a





Donderdag

Vrijdag






Reacties

  1. Leuk om onze kleine bengels te zien, en vooral dat ze zich super amuseren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Welke letter kan je drinken?

 Oefenen op alfabetisch rangschikken deden we vandaag buiten. We kregen de opdracht om het raadsel op te lossen, maar daarvoor moesten we eerst het raadsel samenstellen... In groepjes verzamelden we letters door opdrachten te doen op alfabetische volgorde.  Welke letter kan ik drinken? T, natuurlijk!

Persoon, dier, plant of ding

Personen, dieren, planten of dingen. Ze behoren allemaal tot de familie van de zelfstandige naamwoorden. Met enkele loopspelletjes oefenden we de verschillende soorten in. Prima gedaan!

Katten, honden, paarden en beren parcours

De voorbije weken oefenden we thuis op de regel voor verdubbelen en verenkelen. Tijd om in de klas nog eens te herhalen hoe die precies in elkaar zit... Op een parcours moesten we de richting kiezen afhankelijk van de verschillende klanken of medeklinkers. Daarbij hoorden ook telkens andere bewegingen. Op 1 been sprongen, jumping jacks,... Wanneer we de juiste richting volgden op het parcours kwamen we uit bij de juiste soort woorden. Katten, honden, paarden of beren. Alle woordkaartjes maakten samen een puzzel.